Welkom!

22 juli 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Mieke daamen:
    22 juli 2010
    Wij, Ben en Mieke Daamen, wensen jullie een hele goede reis en veel succes met deze sportieve prestatie.
    Wij kunnen jullie niet uitzwaaien, maar zijn 18 aug.aanwezig.
  2. Oswin Struik:
    23 juli 2010
    De Tour d'Huesca Cie 1979...de allereerste Tour.... wenst jullie niet alleen veel succes, maar ook enorm veel plezier. Als jullie net zoveel plezier hebben als wij destijds hadden, dan worden er tijdens deze Tour vriendschappen voor het leven gesloten...gegarandeerd!
  3. Sake Bosma:
    23 juli 2010
    Bij de rijwielzaak over jullie aangaande monstertocht gehoord en neem mijn petje er voor af. Allemaal veel succes en veel plezier, wel thuis.
    Sake
  4. oma/opa v.r.:
    23 juli 2010
    nogmaals een goede reis, veel sterkte
    wij zullen jullie blijven volgen groetjes
    ook aan Dorus
  5. Annemiek:
    23 juli 2010
    Geniet van deze unieke uitdaging.
    In gedachten bij jullie.
    Super veel succes, speciaal voor Katja.
  6. Daan en de rest:
    23 juli 2010
    Coenemans we denken aan je een heleboel plezier met deze unieke ervaring!
  7. Robin:
    Michael!

Doesn't matter you failed your driver's licence at least you're a star on the bike:D!

Zet 'm op!

Liefs
  8. Henk en Janneke Roze:
    Roeland,

Alle fietsers heel veel succes en plezier tijdens deze monstertocht. We blijven jullie volgen op afstand.
    Tot 18 augustus!
  9. brenda:
    24 juli 2010
    i don t understand anything but i wish u all a lot of fuuunn.. put a lot of pics pls ;)

cheers bas :)
  10. Diego:
    HE Broertje,

veel succes met je tour, zet hem op!!!

Gr Diego
  11. petra:
    Hey Sjanil en Irene.

Fantastisch dat jullie dit doen. Veel plezier en succes.
    Tot de 18e!

groetjes, Petra
  12. oma, Jan en Ella:
    25 juli 2010
    Hoi Gianne, Heel veel succes met de tour, het ziet er wel pittig uit. Knap hoor, veel sterkte en fietsplezier.
  13. Marjan Neeft:
    25 juli 2010
    Dorus, Leonie, Josh, Hendt en de rest.
    De kop is er af! Veel succes, maar vooral ook veel plezier in de komende weken. En, naast een superconditie krijg je prachtige benen van van al dat fietsen! We zullen het zien de 18e augustus.
    Groet, Marrie
  14. Grand Cafe de Dijk:
    25 juli 2010
    Wij willen graag onze twee Dijk-toppers, Bram en Katja heel veel succes wensen. Als jullie terug komen staat er een koud fluitje voor jullie klaar.

Zet hem op, ook voor de rest!!!

Groeten,

Personeel van de Dijk
  15. Jasper:
    25 juli 2010
    Veel fun en donder niet in een ravijn dat doet pijn geloof me gr van chef jappie je kent me wel laters bram en katja
  16. pap en mam:
    26 juli 2010
    Het begin is er,nu doorbijten de komende weken heel veel succes en heel veel plezier onderweg, uiteraard voor de hele ploeg. We blijven jullie zoveel mogelijk volgen.
    Groeten Pap en mam.
  17. Verbaantjes:
    26 juli 2010
    Hoi Coen,
    Héél veel succes! Geniet van alles de komende tijd!
    DoeggX Arno, Leonie, Valerie & Annebel+Teun.